![]() |
V
Brně dne 4. 1. 2017
sp.
zn. Zin 197/2016
Poskytnutí
informace podle § 14 odst. 5 písm. d) zákona č. 106/1999 Sb., o
svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších
předpisů (dále jen „Informační zákon“)
Vážená
paní Dvořáková,
Nejvyšší
soud jako povinný subjekt podle § 2 odst. 1 Informačního zákona
obdržel dne 24. 12. 2016 Vaši žádost o poskytnutí informace,
která je evidována pod sp. zn. Zin 197/2016, v níž se
postupně, a to v osmi různých bodech (podotázkách),
domáháte poskytnutí těchto konkrétních informací:
„S
ohledem na odmítání veřejnoprávních medií, justice a exekutivy
od roku 2008 veřejně projednat a vysvětlit porušování zákonů,
judikatury a úmluv vůči občanům pěstujícím a používajícím
konopí mi prosím ze zákona o svobodném, přístupu k informacím
sdělte:
1.
Odsoudili či kritizovali jste někdy od roku 2004 veřejně, že si
soudci, státní zástupci a policie nepravdivě vymýšlí, že
pěstování konopí je bez povolení zakázané a zejména ČT tímto
opakovaným tvrzením šíří poplašnou zprávu, když pěstování
konopí bez hlášení do 100m2/osobu je povolené od 1.7. 2004? Viz
novelizace § 29 zákona o návykových látkách zákonem č.
362/2004 Sb. neoznámená EK.
2. Odsoudili jste či kritizovali jste někdy veřejně od roku 2004, že si soudci, státní zástupci a policie nepravdivě vymýšlí, že v rozporu s čl. 39 LZPS a udělení trestu jen na základě zákona údajně existuje zákonná norma na zjištění obsahu THC v konopí pěstovaném na ploše do 100 m2, když policie nepoužívá ani přísnou unijní normu pro certifikované odrůdy konopí do 0,2 % THC pěstované dle § 29 nad 100 m2 a tyto přísnou unijní normou prošlé certifikované odrůdy konopí pak policie označuje za ilegální a za tzv. marihuanu, když dle určení vzorku konopí k měření dle definice ze zákona o návykových látkách v § 2 může být výsledek až stonásobně odlišný? Viz neexistence judikatury v této zcela zásadní věci a měření policie dle naprosté libovůle ve veřejném rozhodnutí předsedy NS dle zákona o informacích ze dne 21.4.2016 č. j. Zin 38/2016
3.
Odsoudili jste či kritizovali jste od roku 2008 někdy veřejně
(judikatura netrestnosti léčby konopím), že si soudci, státní
zástupci a policie vymýšlí, že konopí je prekurzor, čili
chemická látka k výrobě chemických drog, aby spory občanů se
státní mocí o porušení evropského práva nemohl posoudit Soudní
dvůr (o prekuzorech rozhoduje členská země) a je vždy justicí
bez odůvodnění ignorována netrestnost jednání občanů dle
judikatury a ustanovení trestního zákoníku v §§ 28 a 31, odst.
1 (krajní nouze a přípustné riziko)?
4.
Odsoudili jste či kritizovali jste od roku 2011 někdy veřejně
(zavedení konopného léku Sativex SUKLem do lékopisu), že si
soudci, státní zástupci, policie a přestupkové komise nepravdivě
vymýšlí, že limit 2 ng THC v ml krve znamená u řidičů
užívajících konopná léčiva negativní změnu psychických
schopností a důvod finanční a bodové sankce a odebrání ŘP,
když příbalový leták konopného léku Sativex řízení
automobilu jednoznačně připouští, metabolismus kanabinoidů je i
dle odborných studií zcela odlišný od alkoholu a limit 2 ng THC v
dopravě je vládou stanoven v rozporu s čl. 4 LZPS jen jako
nejnižší měřitelná hodnota?
5.
Odsoudili jste či kritizovali jste od roku 2013 někdy veřejně
(bez oznámení EK přijatý zákon č. 50/2013 Sb. - konopí do
lékáren), že jsou konopná léčiva v limitu konopné vyhlášky
až za 50 tisíc Kč/měsíčně a neprošlá žádným výzkumem při
stonásobně odlišných druzích konopí dle obsahu a poměru
účinných látek? Že jediný konopný lék Sativex stojí cca 25
tisíc Kč/měsíčně? Tzn. že občané jsou kriminalizováni při
cenové nedostupnosti a za dobu platnosti zákona konopí jako léku
bylo vydáno pouze cca 2 kg konopí v lékárnách při konfiskacích
několika tun konopí občanům ročně?
6.
Odsoudili jste či kritizovali jste od roku 2004 - 2016 někdy
veřejně, že ministerstvo zdravotnictví nikdy nikomu nevydalo
povolení k výrobě konopných léčiv dle § 15 písm. e) a
současně trestní právo sděluje, že kdo bez povolení ..., bude
potrestán .... a současně jsou občané paušálně
kriminalizováni za výrobu Dronabinolu (THC), aniž by měli jedinou
laboratoř k separaci látek z konopí?
7.
Odsoudili jste či kritizovali jste od roku 2004 - 2016 někdy
veřejně, že ministerstvo zdravotnictví hlásí OSN každoročně
spotřebu až 50 kg konopných drog k výzkumu, ale odmítá o tomto
programu/programech a legislativní opoře v této věci a
dostupnosti tohoto výzkumu občanům cokoliv sdělit?
8.
Odsoudili jste či kritizovali jste od roku 2008 a judikatury
netrestnosti léčby konopím někdy veřejně (v roce 2011 doloženo
justici a exekutivě také soudním znalcem, že policejními
konfiskacemi konopí dochází k úmrtí a těžkým ublížením na
zdraví občanů, když současně mnoho zkonfiskovaného majetku
chybí a není uvedeno), že policie, státní zastupitelství a
justice s vědomím předsedů vlády v rozporu s základnímu články
právního státu zakazuje tyto zločiny vyšetřit nejen dle §§
401 a 149 odst. 4 trestního zákoníku a jen v roce 2016 s vědomím
České televize a Českého rozhlasu a jejich kontrolních orgánů
předsedové Nejvyššího a Ústavního soudu odmítli přes sto
kárných podnětů na tento kartel a korupci? Viz ústavní
stížnosti na http://constitutional-court.blogspot.cz/a justicí
orazítkovaný scan trestního podnětu z roku 2011 na
http://vlada-cr.blogspot.cz/
Děkuji za váš čas a zájem a prosím o zaslání rozhodnutí emailem na mou e-adresu. V případě, že vaše rozhodnutí v zákonné lhůtě neobdržím nebo nebude obsahovat požadované informace, dávám tímto právo a zmocňuji nevládní organizaci Cannabis is The Cure,z.s. k podání stížnosti/odvolání nebo případně žaloby.“
Povinný
subjekt Vám tímto v odpovědi sděluje, že ani v jednom
případě nedošlo ze strany Nejvyššího soudu k odsouzení
či kritice Vámi uváděných domnělých skutečností, popsaných
podrobně výše v bodech 1 až 8 Vaší předmětné žádosti.
Pro
úplnost povinný subjekt dodává, že pod pojmem „odsouzení“,
resp. „odsoudili jste“ přitom Vaši žádost interpretuje jako
dotaz na veřejné vyjádření nesouhlasu povinného subjektu
s konkrétním skutkem či tvrzením, nikoli jako dotaz
k rozhodovací činnosti soudu.
Poučení:
Pokud
se způsobem vyřízení Vaší žádosti nesouhlasíte, můžete
podle § 16a zákona odst. 1 Informačního zákona podat stížnost
do 30 dnů od doručení této informace. Stížnost se podává
přímo k povinnému subjektu, který informaci poskytl.
S pozdravem
Mgr.
Petr Tomíček, vedoucí oddělení styku s veřejností
Nejvyššího soudu,
pověřený
poskytováním informací podle Informačního zákona
|
Občané jsou údajně v souladu se zákonem týrání, zneuctíváni a kriminalizováni, protože Nejvyšší a Ústavní soud ČR vědomě nepravdivě uvádí, že policie měří konopí v souladu se zákonem, že na pěstování konopí do 100 m2 musí být povolení, že juditura nečíní výzkum a léčbu netrestným činem, že konopí je prekurzor, že nařízení (ES) lze transponovat do zákona a že změny technických předpisů výroby konopí nemusí být oznámeny Komisi.